Dokumentasjon
Feilkodeutlesing
- Vin
- WDC2539541F184941
- Produsent og type
- Mercedes GLC 350 e (X253) 4Matic Hybrid
- Modellår
- 16-19
Utført med feil (13)
System | Feilkode | Beskrivelse |
---|---|---|
DDW DC-DC converter
P0A8E00
DC-DC converter—Voltage/power supply too high
P1C6000
High-voltage vehicle electrical system—CURRENT CONSUMPTION TOO HIGH!
|
||
Gasoline engine | P06DA00 | Engine oil pump valve—Electric fault or interruption |
KLA Electronic climate control | P053100 | Refrigerant pressure sensor—Function faulty. |
PTCU: powertrain
P0CF600
Pilot conductor (charging interface)—Short circuit to plus
P0CFE00
Drivetrain ECU—Charging procedure could not be started.
P0D5800
Recognition "Traction battery charging connector connected"—Short circuit to ground
|
||
SAM-F Body control module front | B23267B | LEVEL SENSOR FOR WASHER FLUID—Level TOO LOW |
SG-LG Charger for high-voltage battery module
P0CF600
Pilot conductor (charging interface)—Short circuit to plus
P0D5800
Recognition "Traction battery charging connector connected"—Short circuit to ground
|
||
TSG HL door ECU RL | B18E62A | Power window switch—Constant signal |
TSG HR door ECU RR | B18E62A | Power window switch—Constant signal |
TSG VR door ECU FR | B18E62A | Power window switch—Constant signal |
Vis mer... Vis mindre... |
Utført uten feil (31)
System | Beskrivelse | |
---|---|---|
ABS |
ESP: Electronic stability control
|
|
Airbag |
SRS airbag ECU
|
|
Audio/Video |
ZBE: Central control board
Audio/Command
DAB digital radio
KOMO: Communication module of telematics services
mbrace: ECU for App access
ZAN OBD
|
|
Comfort |
KI (Kombiinstrument): Instrument cluster
EZS digital OBD
SAM-H Body control module rear
SG-SW-L headlight ECU left
SG-SW-R headlight ECU right
AHE: Trailer recognition
TPAD: Touch pad
TSG VL door ECU FL
|
|
Engine |
FSCU fuel pump
Power electronics/integrated starter alternator
BMS: Battery Management System
HFPM: Intelligent accelerator pedal
|
|
OBD |
|
|
Safety |
SGR: Radar sensor ECU
Adaptive cruise control/brake assist system
MFK: Multi-function camera
PARK: parking assist
RFK: Rearview camera/all-round vision camera
KAB: Camera cover
|
|
Steering |
MRM steering column module
Electr. power steering
|
|
Tire pressure monitoring |
RDK OBD
|
|
Transmission |
VGS: fully integrated transmission control
|
|
Vis mer... Vis mindre... |
Måleverdier
Sentrallås/nøkler.
- Antall nøkler:
- 1 stk
Varmeapparat / klimaanlegg (AC).
- Temperatur på luft inn i klimaanlegg
- 20 °C
- Temperatur på luft ut av klimaanlegg
- 3 °C
Bremsevirkning.
- Bremsevirkning, VF
- 250,00
- Bremsevirkning, HF
- 250,00
- Bremsevirkning, VB
- 120,00
- Bremsevirkning, HB
- 120,00
Avgassanalyse. (Bensin)
- CO
- 0,00 %
- CO2
- 15,00 %
- HC
- 0,00 ppm
- O2
- 0,60 %
- CO ved forhøyet tomgang
- 0,00 %
- Lambda ved forhøyet tomgang
- 1,00
Bremsevæske.
- Kokepunkt (Skal være over 150°C)
- 225 °C
Kjølevæske.
- Kjølevæskens frysepunkt, frostsikker ned til minus:
- 45 °C
Batteri 12 volt.
- Referanseverdi norm:
- EN
- Referanseverdi kaldstart-kapasitet:
- 800 ampere
- Målt kaldstart-kapasitet:
- 840 ampere
Ladekabel elbil/hybrid.
- Antall ladekabler i bilen:
- 2 stk
Bremseskive/klosser utvendig
- Min. bremseskivetykkelse før utskifting foran:
- 34,00 mm
- Bremseskivetykkelse VF
- 34,80 mm
- Bremseskivetykkelse HF
- 34,80 mm
- Min. bremseskivetykkelse før utskifting bak:
- 21,40 mm
- Bremseskivetykkelse VB
- 22,80 mm
- Bremseskivetykkelse HB
- 22,80 mm
Dekk.
- Bilen er utrustet med:
- Piggfrie vinterdekk
- Mønsterdybde VF
- 8,30 mm
- Mønsterdybde HF
- 8,30 mm
- Mønsterdybde VB
- 8,50 mm
- Mønsterdybde HB
- 8,50 mm
Felg.
- Felg montert på bilen:
- Lettmetallfelg
Testforhold ved prøvekjøring
- Maks hastighet ved prøvekjøring
- 90 km/t
- Utetemperatur ved prøvekjøring
- 0 °C
- Føreforhold ved prøvekjøring
- Vått
- Bilen ble prøvekjørt:
- Driftsvarm motor
- Er bilen skitten eller nediset:
- Nei